piątek, 27 września 2013

Moje Urodzinowe Candy

Witam Wszystkich!



Miło mi jest poinformować Was, że zbliżają się moje
1 blogowe Urodziny i na koncie 150 opublikowanych postów! Dzięki Wam, to był wspaniały rok! Poznałam mnóstwo interesujących blogów i ich zdolnych autorów, którzy ciągle mnie inspirują i motywują do pracy. Dziękuję Wam za to, za ciepłe słowa i Waszą ciągłą obecność!
Zatem serdecznie zapraszam do udziału w świętowaniu. Zapisy do 25 października. Wyniki podam w dniu blogowych urodzin, czyli 28 października :)

Zasady zabawy:
* proszę o umieszczenie podlinkowanego banerka na blogu
* wyrażenie chęci udziału w candy poprzez komentarz, pod tym postem
* zabawa jest przewidziana tylko dla blogowiczów
Prezentem jest :
 - kupon ( 130/200 cm) - 100% lnu w kolorze naturalnym. Jest to materiał bardzo ścisły, ale nadaje się również do haftowania :)
- zestaw DMC do haftu krzyżykowego o temacie "Czekolada"

Udanego weekendowania Wam życzę i do następnego spotkania :))

94 komentarze:

  1. Matulu! Pewnie, że sie ustawiam, a życzenia w dniu urodzin. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszemu zawsze pod górę, ale liczy sie zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy! Pewnie, że się ustawiam po takie rarytaski.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku bloga. Życzę wiele wytrwałości oraz dużo inspiracji. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Ja dopiero jestem adeptką sztuki blogowej hi hi! Ale prowadzę bloga już miesiąc z hakiem :)
    Może kiedyś też będę obchodzić taką rocznicę. Bardzo lubię czekoladę,więc zgłaszam chęć udziału w candy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pierwszych urodzinek i z dużą przyjemnością zapisuję się na Candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat, sto lat.....i staję do kolejki.
    Gratuluję i pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. GRatulacje! Widzę, że nasze blogi powstawały w podobnym czasie ale moje candy jeszcze się robi:)
    Z więclką przyjemnością zapisuję się do zabawy.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roczku! Z przyjemnością wyciągnę moje zawsze łakome lnu ręce po Twoje dary! Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko! Serdeczne gratulacje dla mojej prawie rówieśniczki:)!!! Nie może mnie zabraknąć w tej kolejce;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję roczku i zapisuję się na Candy - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pierwszych urodzinek - i życzę kolejnych lat blogowania :)
    Chętnie się ustawiam w kolejce po te słodkości.
    Banerek umieściłam na blogu
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję roczku. Będę 13 :)) w kolejce po te cukieraski. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję roczku. Będę 13 :)) w kolejce po te cukieraski. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy no i chętnie się zapisuję:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie gratuluję i pomysłu na Candy i urodzin. Z zazdrością patrzę na statystyki odwiedzin! Życzę wielu dalszych sukcesów i świetnych pomysłów! Ustawiam się do Candy. I jednocześnie zapraszam na swoje na www.powolusku.blogspot.com
    Aldi

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję roczku i życzę jeszcze wielu rocznic ;o) Na candy chętnie się zapiszę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych. Oczywiście z wielką chęcią ustawię się po tak smakowite cukiereczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję rocznicy! z wielką chęcią ustawiam się po tak łakome kąski:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedziny :)
    Bardzo chętnie zgłaszam się do zabawy i wkrótce zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zabawa, takie cuda rozdajesz :) zapisuję się z przyjemnością i gratuluję zbliżającej się rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy! I z wielką chęcią zapisuje się na Twoje candy - bardzo kuszące te cukiereczki :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję udanego roku!
    Oczywiście muszę się zapisać na te wspaniałości. Liczę na szczęście.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  24. O jeju jakie wspaniałości przygotowałaś:)
    Gratuluję roczku :) Z przyjemnością dołączam do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje roczku i życzę jeszcze wielu, wielu kolejnych.
    Dołączę do kolejki chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się z haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością i ja zapisuję się na to cuuuudne candy!:)
    Pozdrawiam i gratuluję roczku w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Ustawiam się w kolejce na candy!

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję roczku...
    chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie dołączę do zabawy:))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie dołączę do zabawy:))))

    OdpowiedzUsuń
  32. wow! już rok! gratuluję:)
    chętnie zapisuję się do zabawy:)
    banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję pierwszego roczku blogowania i życzę kolejnych ... Do zabawy z przyjemnością dołączam się.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią się przyłączę do zabawy i jeszcze wielu takich rocznic życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O mało a by mnie ominęło, na szczęście troszkę poszperałam :)).
    Zapisuję się :))

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja dopisuje sie do tego cudnego candy... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. banerek wisi, ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  38. z przyjemnością ustawiam się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kuszące candy, również się zgłaszam i czekam na wyniki:) Pozdrawiam,
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Roczku gratuluję i z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja się dopisuję :) 25 października mam rocznicę ślubu :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje roczku , jest co świętować :D ja oczywiście na cukierki sie tez pisze ;)
    Pozdrawiam...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. To juz rok ! Jak szybko leci czas. Gratuluje pieknego bloga i oczywiscie pisze sie nato cudowne candy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin. Życzę wielu kolejnych. Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam Małgosia. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkiego naj z okazji roczku! :) Ależ piękności! Nie mogę się nie skusić, bo czas znów powrócić do haftów, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślę urodzinowe uściski i ustawiam się w kolejce ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też się ustawiam po słodkie prezenty :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniały prezent przygotowałaś na 1 urodzinki - z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją o nim pomarzę. Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Z życzeniami przyjdę w odpowiednim dniu !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam :) Gratuluję rocznicy :) A do kolejki również się ustawiam, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowne candy jak dla mnie, bardzo praktyczne. Wezmę udział z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja bardzo chętnie staję w kolejce... :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny kawałek materiału- uwielbiam takie naturalne skarby.
    Bardzo chętnie wezmę udział w CANDY.
    Pozdrawiam
    Edith Stuff

    banerek na: edithstuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Super zabawa, zapisuję się z przyjemnością ... no bo jak przejść obojętnie skoro takie cuda rozdajesz :)
    Gratuluję rocznicy :)

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje z okazji rocznicy! Też się ustawię do kolejki :)
    banerek na blog.sowiarnia.pl
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję Ci Twojej rocznicy oby takich jak najwięcej !!!
    Oczywiście wskakuję do tego ogonka i czekam na losowanko ;)
    Oczywiście uwielbiam poziomki i mogłabym non-stop je pałaszować hihi ;)
    Najlepsze są te znalezione w lesie ale teraz już prawie nigdzie nie rosną :(((
    A szkoda - pozDrawiaM serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluje i życzę wielu twórczych momentów :), przyłączam sie do zabawy i zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję roku blogowania i z chęcią zapisuję się do zabawy.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.alboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję i ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję owocnego roku!
    Poproszę dopisać mnie do listy chętnych.
    pozdrawiam
    anka

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratulacje. I życzę aby następny był tak pracowity jak ten.
    I ja ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluje tylu postów i życzę kolejnych . Banerek umieszczony u mnie na blogu, zapraszam na moje początki blogowania http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Masz co świętować. Na szarym końcu tej długaśnej kolejki staję i ja.
    Życzę zapału na dalsze blogowanie!

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam i wpisuje sie do zabawy banerek na blogchmurki.blogspot.com
    Gratuluje roczku i dalszej owocnej pracy życze!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję! Życzę kolejnych latek w blogowym świecie i czasu na pasje i pisanie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję roczku i zyczę nastepnych !
    z miła checią przyłączam sie do zabawy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję pierwszych urodzin :) Zgłaszam się do zabawy. Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Pierwsze urodziny...hmmm - to Szczesliwy Dzien! Gratuluje! Staje cichutko i chce przylaczyc sie do zabawy! Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Uff!!! zdążyłam prawie na ostatnią chwilę...
    Gratuluję roczku i z miłą chęcią zapisuję się na candy i do grona obserwowanych:)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję! Twój blog jest fantastyczny, życzę wszystkiego najlepszego i kolejnego roku pełnego inspiracji i twórczych działań. Z chęcią przyłączę się do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych:) Z chęcią dołączę do zabawy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Congratulations!
    Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  72. Wspaniałe cukierki :)
    Staję w kolejce i zapraszam na zabawę u mnie :
    http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/2013/09/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  73. z wielka checia dopisuje sie w ostatnim momencie :)

    OdpowiedzUsuń