niedziela, 24 marca 2013

Wielkanocny Jarmark Rękodzieła

Właśnie kończy się mój udany weekend. Było kolorowo, inspirująco i miłe pogaduchy przy kawce. Z przyjaciółką (Jola, pozdrawiam serdecznie :) wiem, że do mnie zaglądasz) odwiedziłyśmy Jarmark Wielkanocny organizowany przez Pracownię Sztuk Wszelakich "Pod Złotym Jamnikiem" (klik), który odbywał się na terenie M.Włókiennictwa w Łodzi. Na miejscu okazało się, że miała na nim swój straganik ( na zdjęciu) nasza Koleżanka pisząca bloga: Stragan na Słowiańskiej, którą również pozdrawiam :)




Na straganach było w czym przebierać i wybierać! Na miejscu odbywały się również warsztaty: deku, toczenia na kole garncarskim, wyplatania palm wielkanocnych i inne atrakcje. Oczywiście musiałam zakupić jakąś drobnostkę, niekoniecznie w kształcie jaja, ot takie małe coś:


Maleńkie frywolitkowe zawieszki i torba, oczywiście z kotem


Po buszowaniu miedzy straganami nadszedł czas na małe co nieco. Wtedy okazało się, że dostałam od mojej przyjaciółki jej wspaniałe, pięknie wykonane prace. Filcowane jajo i coś czego mój mózg nigdy nie pojmie, pięknej urody rybkę (mój znak zodiaku) i kurczaka wykonane tech.koronki klockowej. Zdjęcia nie oddają uroku tych prac, są piękne!






Jola jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :))
Pozdrawiam serdecznie i do następnego spotkania :)


9 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty:) Bardzo piękne są te jajka filcowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ te ostatnie zdjęcia , bardzo oryginalna ta technika klockowa ??!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koronka klockowa, to dla mnie KOSMOS :) nic z tego nie pojmuję.

      Usuń
  3. piękności... wszystkie razem i każda z osobna

    OdpowiedzUsuń
  4. Weekend pełen wrażeń :). Wszystko piękne, filcowe jajo cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A Ty niedobra! Czemu ja to przegapiłam? Było przypomnieć, uhhh
    No trudno, to może następnym razem...
    Buziaki z zazdrością w tle:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie musiałaś przegapić, bo Dziewczyny ogłaszały na blogach! Następnym razem na pewno o Tobie nie zapomnę! Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Z okazji Świąt Wielkanocnych:
    miłości, która jest ważniejsza od wszelkich dóbr,
    zdrowia, które pozwala przetrwać najgorsze.
    Pracy, która pomaga żyć.
    Uśmiechów bliskich i nieznajomych, które pozwalają lżej oddychać
    i szczęścia, które niejednokrotnie ocala nam życie.

    p.s Ciesze sie ogromnie ze mogłysmy się poznać
    Pozdrawiam Baśka

    OdpowiedzUsuń