czwartek, 18 lipca 2013

"Dom w malwy malowany".........


Malwy dają odczucie przytulnego spokojnego domostwa, takie mam odczucie kiedy widzę je kwitnące w ogródkach! Bardzo lubię te kwiaty i od dziecka zawsze mi się kojarzą z wiejskimi kwiatami :)
Haft wykonałam  ściegiem gobelinowym na kanwie drukowanej. Obrazek mało pracochłonny, prosty, a z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona :)) 









Malwy w ogrodzie:












Witam  nowych Obserwatorów, autorkę bloga Addicted to crafts i Buranę 25, miło mi :) Pozdrawiam Wszystkich serdecznie !

7 komentarzy:

  1. Piękny haft, uwielbiam malwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam takie skojarzenia,a Twój hafcik jest bardzo uroczy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft wygląda cudownie, uwielbiam takie sielskie widoki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam malwy:) Twój obrazek jest śliczny. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham malwy!!! To moje kwiaty nr1 :) Bo też kocham wiejskie klimaty i moim najwiękzym marzeniem było zawsze zamieszkać w wiejskiej chacie z ogródkiem... Cóż, marzenie się nie spełniło i mieszka, na osiedlu, ale na szczęście mamy tu dużo malw :)
    Słodki obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki domek to moje marzenie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham malwy i od kilku lat na różne sposoby staram się aby u mnie rosły, ale nie chcą :-(
    Piekny obrazek! :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń