wtorek, 1 października 2013

Moje grzybobranie na ekranie :)



".......Jak z Mickiewicza wyjęta sceneria
          Barwy jesienne cała ich feria
          I las sosnowy ze słońca prześwitem
        A w mchach schowane grzyby rozmaite........" źródło -  internet
                                                                                                                                        
















 







Ciągle mi mało i mało, ale nie o grzyby tu chodzi, tylko o tą piękną jesień w lesie, na którą nie mogę się napatrzeć :)) Jutro przerwa, trzeba w końcu zajrzeć do ogrodu!

Pozdrawiam i do następnego razu:)

5 komentarzy:

  1. Jak ja Cię rozumiem! Dziś też w las pognałam, ale grzybki tylko takie podrzędnego gatunku. Borowik jeden zaledwie... Zimno wczoraj u nas było. Za to jesień przepiękna w lasach! No i ten zapach! Robótki leżą, mieszkanie w nie najlepszym stanie, a ja po lasach i parkach się włóczę :) Ale chyba dobrze, że tak...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, zazdroszczę Ci tego chadzania po lasach, zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. A u nas ciągle pada i tak ma być do końca tygodnia,więc nici z długich spacerów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne grzybki, szkoda że nie mam do nich szczęścia :((

    OdpowiedzUsuń