poniedziałek, 16 grudnia 2013

Świąteczne jarmarki i trzecia niedziela Adwentu......

Lubicie klimat świątecznych jarmarków, bo ja bardzo!:) Dlatego w ndz.wybraliśmy się do miasta, aby popatrzeć i powłóczyć się między straganami:) Można było zakupić: bombki, pierniki, stroiki, pierogi z pieca i wiele innych różności, a także cięte choinki (jodła) za 200,00 zł !!!! Moim bardzo skromnym zakupem powiększyłam kolekcję szydełkowych śnieżynek. Jeszcze się pochwale, że od bardzo przystojnego Mikołaja dostałam aż 2 cukierki :))
Oto moja fotorelacja:






W kolejną niedzielę Adwentu zapłonęła już 3 świeca, zwana   świecą miłości! 



Miło mi powitać nowych Obserwatorów, zapraszam na dłużej! Pozdrawiam i do następnego spotkania:)


11 komentarzy:

  1. Ja wolę omijać z daleka ale tylko ze wzglądu na to, że mogłabym się nie opanować i coś kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzony sposób, portmonetkę zostawiam w domu:))

      Usuń
  2. No właśnie - lepiej omijać, nie widzieć, bo potem żal, a w portfelu hula wiatr;)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam oj tam, ja pstrykam zdjęcia ile wlezie i nic nie kupuję, bo ręce zajmuje aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię oglądać takie stragany, ale wcześniej wyjmuję z portfela grubszą kasę i zostawiam kartę w domu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak robię, to jest niezawodny sposób :)))

      Usuń
  5. Oj szaleństwo :)), aż chciało by się zapomnieć i wpaść w wir zakupów :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie sfotografowałaś tego przystojnego Mikołaja! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń