środa, 2 lipca 2014

Relacja z wielkopolskiej wyprawy cz.2

Kolejne ciekawe miejsca jakie odwiedziliśmy w czasie naszej wyprawy:
1. Biskupin






2. Puszczykowo: muzeum - pracownia literacka  Arkadego Fiedlera, które odwiedziło już ponad milion turystów.  Mogliśmy tam zobaczyć Santa Marię - replikę statku Krzysztofa Kolumba w skali 1:1 i przenieść się do pełnego tajemnic świata Indian.









3. Na koniec, zamek w Gołuchowie z otaczającym go 162 hektarowym parkiem angielskim ze wspaniałym egzotycznym drzewostanem. Zamek ten, mnie zauroczył, jest cudny!!






Warto było zobaczyć te wszystkie piękne miejsca. Jeśli tylko będzie okazja, to chętnie wybiorę się tam ponownie :))
Pozdrawiam i do następnego spotkania!

15 komentarzy:

  1. Wspaniała wyprawa... Pamietam taką wyprawe do Biskupina i w okolice jeszcze ze szkoły, ze wzgledu na historię sztuki, dość często odbywały sie w naszej szkole 2 lub 3 dniowe wyprawy:) I zawsze było ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez tyle lat nie udało mi się załapać na szkolna wycieczkę do Biskupina, a to była bardzo popularna trasa. Teraz nadrobiłam te turystyczne zaległości :))

      Usuń
  2. Oooch pałacyk z Gołuchowa :D Też tam byliśmy! Jest cudny i na pewno wart zwiedzania! A Puszczykowo zaintrygowało mnie. Z chęcią kiedyś się wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszczykowo, to miejsce warte zobaczenia, polecam!

      Usuń
  3. Wart wyjeżdżać i odpoczywać...
    Jak ja dawno byłam w Biskupinie,
    100 lat temu chyba :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudze chwalicie.. prawda? :) Jest w Polsce tyle pięknych miejsc! Cieszę się, ze je pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o byłam tez polecam piekne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam tylko w Biskupinie, jak dotąd dwa razy. To odległe od mojego miejsca zamieszkania rejony. Chciałabym je kiedyś dobrze spenetrować :)
    Dziękuję za tę relację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę aby plany turystyczne się spełniły jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mi się marzy taka plantacja lawendy... Serduszko boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana jakie piękne zdjęcia ;o) wypraw zazdroszczę, a nad morzem to chyba z 15 lat nie byłam ;o(

    OdpowiedzUsuń