środa, 10 września 2014

Ostatnia odsłona...........

................. haftu z Matką Boską. Praca skończona, ale nie oprawiona. Muszę przejrzeć półki w "ramkowych" sklepach i wybrać coś odpowiedniego. Oprawa z pewnością będzie w delikatnym kolorze tak jak cała praca. Dziewczyny, które mają ten schemat na liście "haftów do zrobienia", zachęcam do jego krzyżykowania, praca nad nim to sama przyjemność :)
Zdjęcia robiłam kiedy słońce wychodziło albo chowało się za chmurkę i na każdym zdjęciu odcienie szarości są inne:))















Przysłowiowym rzutem na taśmę, obejrzałam wystawę "Złota Igła 2014 " w Muzeum Włókiennictwa. Wcześniej czytałam na blogach relacje i w większości moje odczucia okazały się zgodne z Waszymi, zatem nie będę się w tym temacie rozpisywała. W odpowiedzi na pytania jaką pracę wysłałam na wystawę, zamieszczam jej zdjęcie ( pokazywane wcześniej na moim blogu). 



Dziękuję za odwiedziny i Wasze miłe komentarze! Pozdrawiam - BiBi :)

20 komentarzy:

  1. Przepiękny hafy , niesamowity efekt cieniowań . Podziwiam Twoje zdolności hafciarskie .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowo piękny! Jak tylko zdybię gdzieś schemat, to na pewno dołączę go swej niekończącej się listy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny haft, jestem zachwycona i wpatruję się w niego jak zauroczona. Cudo.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten obraz w planie jest piękny i czekam na oprawę

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za tak dokładne zdjęcia, jak dobrze przyjrzeć się końcowemu efektowi, jest piękny. Mam już zamówione mulinki na ten haft,

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje hafty i tyle cierpliwości , by to wykonać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny obraz jak dla mnie to arcydzieło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Madonna urzeka swoim pięknem i subtelnością! Oprawa uczyni z haftu cudny obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięny obraz jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny ten haft! Najpiękniejsza Madonna, jaka kiedykolwiek widziałam. Koniecznie pokaż w ramie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft wygląda niezwykle zjawiskowo, piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny haft!!! Będę go robić zdecydowanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna Matka Boza z Dzieciatkiem! Pieknie wyhaftowalas! Zdradz tajemnice, gdzie mozna nabyc ten wzor? Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Matkę Bożą z Dzieciątkiem wyszyłam jakiś czas temu. Urzeka swoją delikatnością i subtelnością.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Mistrzowski nie do opisania, masa emocji gdy się na niego patrzy

    OdpowiedzUsuń
  16. Praca wyszła zachwycająca.:) Zgadzam się z Gosią, też czułam szereg emocji patrząc na ten obraz.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny,śliczny zachwycający i te kolorki takie cieniowane, a ten konkursowy w innej scenerii barw również ma swój urok taki kolorowy tętniący życiem :) pozdrawiam ciepło
    P.S. A czy masz może ten wzór Matki Boskiej w wersji elektronicznej?

    OdpowiedzUsuń