wtorek, 4 listopada 2014

Witajcie :)).........

Na wstępie bardzo Wam dziękuję za miłe komentarze dotyczące haftowanej dyni. Hafcik podobał się również tym, którzy widzieli go w realu. Halloweenowy wieczór już za nami, a dynia dalej straszy wisząc nad świecznikiem :) 

Skończyłam kolejny kołderkowy kwadracik w salu Bajkowe Zwierzaki organizowanym przez Chagę.

Biała aida 18, mulina DMC

Skompletowałam wszystkie potrzebne materiały aby zacząć haft w kolejnym salu z Domkami, organizowanym przez Małgosię ale jakoś nie mogę się za niego zabrać. Ciągle brakuje mi czasu, a dni jak szalone, mijają coraz szybciej i tylko patrzeć jak nadejdzie grudzień :) Na blogach już zaczynają pojawiać się hafty świąteczne, a ja jeszcze........daleko w lesie, ładuję swoje akumulatory póki pogoda sprzyja takim wędrówkom. 


















Pozdrawiam jesiennie - BiBi

12 komentarzy:

  1. A na kwadraciku radość i dynamika! Świetny hafcik! Brałam go pod uwagę, ale zwyciężyła moja miłość do dźwięków :)
    Jesień cudna tego roku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki energetyzujący kwadracik!:) Ja też jeszcze w tyle ze świątecznymi haftami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten wzorek Myszaka :). U mnie nie ma takiej kolorowej jesieni, w parku już zaczynają liście zgrabywać, bo na drzewach pustki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień bardzo urocza więc trzeba korzystać ,Super hafcik-prześliczny.Słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jesienny las i radość u psiaka.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna Myszka, nawet nie widziałam takiego wzoru :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz dopiero zobaczyłam tę dynię, wspaniały efekt uzyskałaś przez tą czarną kanwę!!
    Miki super, ale te zdjęcia jesienne... poezja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny kwadracik, wywoła niejeden uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń