sobota, 13 czerwca 2015

Piwonia w chińskiej porcelanie...........

............ w dwóch odsłonach, bo jeszcze nie zdecydowałam jaki kolor passe - partou wybrać :)) Wystarczy jeden jej kwiat aby stworzyć efektowną kompozycję np. w połączeniu z porcelaną.  













Piwonie, właśnie teraz w ogrodzie grają pierwsze skrzypce. Ich barwne kule zachwycają wyglądem i upajają zapachem.
Wyglądają pięknie o poranku i w promieniach zachodzącego słońca.









Miłego weekendowego odpoczynku życzy Wam - BiBi

31 komentarzy:

  1. Przepiękny haft! Piwonie na zdjęciach zachwycające - oj, jak zazdroszczę ogrodu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Może chociaż balkon, również można stworzyć zielony zakątek. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piwonie są prześliczne,zachwycam się nimi w swoim ogrodzie.Haft cudny!!!!! Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piwonie są cudne, a ta wyszyta zoztanie z Tobą przez cały rok, śliczny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft! Uwielbiam piwonie - moja haftowana piwonia z zielnika V. Enginger cieszy moje oczy calutki rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielnikową piwonię mam ją na swojej liście haftów :)

      Usuń
  5. Uwielbiam piwonie , a ta z Twojego haftu jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne piwonie zarówno ta haftowana jak i te z ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piwonie są cudne pod każdą postacią - haftowaną również:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham piwonie :) Śliczny hafcik :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny hafcik, a kolor passe - partou dla mnie biały, choć w zieleni wyraźniej

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik piękny. Ja stawiam na zielone passe-partou. Kiedy oprawiam swoje obrazki, często mam podwójne passe-partou. Może Ty też spróbuj? Od środka pierwsza warstwa jest ciemniejsza, druga, ta główna, jest jaśniejsza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, żeby tak zrobić, to dobry pomysł. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Piwonie w każdej odsłonie pięknie się prezentują. U mnie w ogrodzie też kwitną a ten zapach po prostu cudowny. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny haft! Uwielbiam piwonie! W moim ogrodzie też się teraz panosza, niczym królowe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kremowa ramka idealnie wydobywa urok z obrazka, cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piwonie należą do moich ulubionych kwiatów :-) wreszcie mogę się nimi cieszyć...ta wyhaftowana w filiżance jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wzór! I zgodnie z tradycją japońską będzie przynosił ci szczęście.:) Kremowe passe-partout wydaje mi się bardzie eleganckie i pasujące.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny wzór, piękny haft. Delikatny i romantyczny. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam piwonie a Twoja wygląda jak żywa.
    Mnie też bardziej podoba się w kremowym passe-partout. Jest taka bardziej elegancka.

    OdpowiedzUsuń