sobota, 26 listopada 2016

Metryczka..........

..........jaką wykonałam dla mojej wnuczki. W końcu mogę pokazać haft, których ostatnio mało na blogu. Ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale :))
 Wyszywanie metryczki dla tej małe kochanej istotki, to była sama przyjemność:)) Wzorek okazał się bardzo prosty i szybko się z nim uwinęłam, ale nawał innych zajęć nie pozwolił wcześniej go pokazać. 
 Dziękuję  Chrannie za udostępnienie wzoru :)

Biała aida 18, mulina DMC.




Udanego weekendu dla Wszystkich - BiBi

26 komentarzy:

  1. Piękna metryczka.Wnusia niech rośnie zdrowa.Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekną pamiątkę zrobiłaś dla wnusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna! Przecudny hafcik! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór jest naprawdę uroczy, śliczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodka metryczka:-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna metryczka, wnuczka będzie miała piękną pamiątkę wykonaną przez babcię. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mam nadzieję. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Przepiękna metryczka i oryginalny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna metryczka, wnusia będzie miała cudną pamiątkę :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Wspaniała metryczka a krzyżyki idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna metryczka, taka inna niż wszystkie, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam wzór tej metryczki, śliczna jest, super pomysł z tymi koralikami :)

    OdpowiedzUsuń