piątek, 16 grudnia 2022

Witajcie !

 Nadeszła pora na przedstawienie pracy Matka Boga, który ukończyłam w połowie tego roku. Schemat zakupiony bardzo dawno temu. Długo czekał w kolejce zanim wskoczył na tamborek. Przerw w haftowaniu było wiele, najdłuższa ok. 2 lat. Haft bardzo wymagający i pracochłonny. Jestem zadowolona z efektu końcowego ale nie podjęłabym się haftowania tej ikony po raz drugi. Praca nie jest idealnym odwzorowaniem schematu, wprowadziłam parę zmian w kolorach. Zestawienie danych odnośnie ukończonej pracy zaczerpnęłam z bloga - w związku... z nitką (sztukasplotu.blogspot.com) 

- haftowałam 1 nitką na aidzie18

- postawiłam 39042 krzyżyki

- 80 kolorów muliny w tym 6 kolorów nici  metalizowanych     

- wielkość haftu 217 x 332 mm








 Na wykonanie zdjęć zdecydowałam się późną jesienią, kiedy za oknem było buro, szaro i jak widać zdjęcia wyszły bardzo kiepskie. Może kiedyś je podmienię :)

Pozdrawiam Wszystkich do mnie zaglądających - BiBi

6 komentarzy:

  1. Ogromnie dużo pracy, ale efekt jest absolutnie zachwycający. Choćby obraz malowany i to nieco zdarty, wspaniałe to wygląda. Wykonałaś niesamowitą robotę, podziwiam. Brawo i jeszcze raz brawo. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto było się pomęczyć :)) Dziękuję i również pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękny obraz! Fantastyczny haft! To jest dla mnie jeden z najpiękniejszych wzorów w tej tematyce. Bije wielki brawa za ukończenie ikony i przesyłam pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, jest to wzór, który mnie urzekł od chwili kiedy go zobaczyłam pierwszy raz na wystawie haftów DMC. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. O! Gratuluję Ci ukończenia tej ikony. Mam podobnie, jak Ty - nie podjęłabym się haftować jej po raz drugi ;-))
    Pamiętam jak dała mi w kość. Ale warto było. Ciekawa jestem, jaką oprawę zastosujesz. Mój haft wciąż na nią czeka...
    Pozdrawiam i dziękuję za umieszczenie linku do mojego blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto było, zdecydowanie!! Poczekam na Twoją, pewnie mnie zainspirujesz. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń