poniedziałek, 17 marca 2014

Królice...........

.....na moich świątecznych kartkach !



 Przy okazji tych pracy, pokażę jak wielkie znaczenie w hafcie ma backstitch (kontur, obrys), czyli doskonale wszystkim znany ścieg za igłą. 
Przed .........


....i po wykonaniu konturów.



Od jakiegoś czasu używam zakupionej( tutaj) wielofunkcyjnej linijki do cięcia papieru. Spisuje się rewelacyjnie, może kogoś zainteresuje :))





Można na niej wykonać 2 rodzaje nacięć, pomocnych przy składaniu papieru i 6 rodzajów linii cięcia.



Pozdrawia BiBi i kartkowa "rozbiegana" królicza gromadka :))

33 komentarze:

  1. Cudne króliczki aż żal się z nimi rozstawać. Musisz mi uwierzyć na słowo ale u mnie to nie jest koniecznie ścieg za igła. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne. Masz rację, ze kontury pięknie wydobywają szczegóły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczki są obłędnie śliczne!:) Ten wzorek zawsze mnie zachwycał!
    Karteczki wyglądają przeuroczo!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliczki są śliczne i takie w wiosennym temacie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny króliczek, bardzo piękny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliczki są prześliczne i słodkaśne. A ta linijka to też fajny wynalazek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kontury są potrzebne inaczej widzimy obrazek , linijka ciekawy wynalazek

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zajęcze panienki. Kurcze! Nie wiedziałam, że kontur może tak mocno zmienić cały obrazek. Gratuluję cierpliwości.
    Pozdrawiam
    Vika Nova

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!
    Lubię króliki :)
    A linijkę już zamówiłam :)) Genialna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjatkowo slodziutki kroliczek, linijka tez fajna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te króliki, jak malowane.

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko jakie cudne ! Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne króliczki, a linijka mnie zainteresowała, powiedz mi gdzie można taką zakupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam w poście adres, kliknij na (tutaj). Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Nietypowe kartki,ale bardzo ładne, backstitch to taka przysłowiowa "kropka nad i" ,one nadają ostateczny charakter wyszywanym obrazkom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku! Cudowny wyszedł CI ten króliczek!
    A wiesz, że kiedyś kupiłam t-shirt z identycznym nadrukiem, nadruk wycięłam i schowałam żeby na coś przyszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Króliczek jest przesłodki :) A ta linijka jest świetna! Mimo, że nie zajmuje się takimi rzeczami myślę, że i mnie by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo zacne! ładny wzorek. :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodkie króliczki, a ten wzrok :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne te królice!Czy mogę mieć nieśmiałą prośbę o przesłanie wzoru lub namiarów na wzór na adres alinakuk@op.pl ?!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczne króliczki :) A co do backstitch-y to ja z tych co je uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny króliczek, mnie tez zawsze te linie zadziwiają:)

    OdpowiedzUsuń