sobota, 9 sierpnia 2014

Bez nich nie ma lata.........

........... mam na myśli ogrody. 

"Ogród pełen kwiatów jest jak obraz malowany przez lato"

Lubię wszystkie kwiaty i zawsze mnie zachwycają bez wyjątku. Tegoroczne ciepłe lato spowodowało, że w ogrodach jest istny przepych kolorów i cudnie o każdej porze dnia. Niektóre kwiaty wymagają ciągłej naszej troski, ale są też takie, które niewiele chcą w zamian. Zmieniający się z każdą godziną zapach, a w szczególności po deszczu, jest nie do opisania!  Dlatego warto zachować w pamięci te obrazy aby wracać do nich myślami w pochmurne i zimne dni roku.





















Udanego weekendu Wam życzę  - BiBi 

19 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty w cudownych kolorach lata.Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały ogród, a ile w nim kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie! Prawdziwe bogactwo kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się buzia sama uśmiecha na widok tych cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ogród, pewnie nie chce się z niego wychodzić:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest cudem! Wspaniałego weekendu z kwitnącym ogrodem w sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ogród; soczysty, dorodny, bajkowy wręcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe kwiaty! Muszą cudownie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohh..i pomyśleć, że już niedługo znikną...:( Czemu ten czas tak leci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak chciałoby się zatrzymać te piekne chwile na dużej :-)

      Usuń
  10. jak ja zazdroszczę Ci ręki do kwiatów, ja zupełnie nie mam do tego głowy a strasznie lubię taki widok

    OdpowiedzUsuń