sobota, 19 września 2015

XXXVIII SŚKOW

czyli 38 Skierniewickie Święto Kwiatów, Owoców i Warzyw.
Dwudniowe ogólnopolskie  święto dla miłośników uprawy  roślin ozdobnych, owoców i warzyw. Jako miłośnicy roślin nie mogliśmy odpuścić takiej imprezy :)) W dobrych humorach i przy pięknej pogodzie ruszyliśmy w drogę.
Centrum Skierniewic na czas imprezy zmienia się w wielki ogród rozmaitości. Słychać nieustający gwar płynący ze straganów handlowych, a na nich mnogość ofert ogrodniczych, degustacje itp. Wierzcie mi było w czym wybierać i przebierać :))) Urzekły mnie niezliczone ilości wszelakich odmian hortensji, jeżówek i oczywiście kwiaty jesieni czyli ukochane wrzosy :))

















Pozdrawiam Was: kwieciście - owocowo - warzywnie - BiBi


8 komentarzy:

  1. Też uwielbiam wrzosy, z przyjemnością patrzy się na ten festiwal rozmaitości. Tyle wspaniałych gatunków kwiatów i nie tylko. I jeszcze rękodzieło. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię wrzosy i mam to szczęście ,że mogę spacerować po tutejszych wrzosowiskach. A co doniczkowych wrzosów to w Irlandii modne są farbowane na różne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. moje rodzinne miasto. Żałuję, że w tym roku nie mogłam być :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile cudów! Zazdroszczę po cichu tej wyprawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne święto. Chętnie bym się wybrała. Wrzosy uwielbiam :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrzosy są przecudne, uwielbiam te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń