piątek, 30 października 2015

Halloween........

....... wśród dekoracji na ten wieczór nie może zabraknąć dyni, czarnego kota i sowy :) Straszącą dynię haftowałam w ubiegłym roku (tutaj). Teraz przyszedł czas na halloweenowe zwierzaki. Nie mogłam się zdecydować który wzorek wybrać, aż w końcu znalazłam 2 w 1 i uważam, że jest świetny! Kot przebrany za sowę, a może odwrotnie. Przyznam, że sama nie wiem, a Wy jak myślicie?? :))









Dziękuję Wam za wszystkie rocznicowe życzenia :))

Pozdrawiam - BiBi

14 komentarzy:

  1. To ewidentnie sowa, a może raczej puchacz ;) Fajny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny haft! Swój Halloweenowy mam dopiero w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sowa , tylko ten ogon mi jakoś za długi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogon jest koci, długi i puszysty. W taki "straszny" wieczór wszystko jest możliwe:))

      Usuń
  4. sowa...z wybitnie wybujałym ogonem;)
    Śliczny haft...w klimat wpasował się doskonale :)
    Wesołego Halloween ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kto ich tam wie, które za które się przebrało, ważne, że skutecznie, a hafcik rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest ta sowa! Czy ja moglabym prosic o przeslanie mi na maila wzoru? Z gory bardzo dziekuje!! (anna85.poland@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sowa z dopinką :), bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń