środa, 1 lutego 2017

Czy wiecie, że.................

..........taki luty jak w tym roku nie powtórzy się już w naszym życiu. Miesiąc ten ma: 4 poniedziałki, 4 wtorki, 4 środy, 4 czwartki, 4 piątki, 4 soboty i 4 niedziele. To się zdarza raz na 823 lata!!
Tęsknicie już za wiosną, bo ja tak:) Nie lubię czasu kiedy wszędzie zalega brudny już śnieg. Oby prognoza pogody się spełniła i temperatura była już dodatnia, to śnieg szybko zniknie. Na przekór temu co za oknem w całym domu pachnie wiosną. Przekwitłe już hiacynty wymieniłam na żonkile, szafirki i krokusy. Rosną w oczach i nieustannie przyciągają wzrok. Rano był zaledwie jeden kwiat, a przy odrobinie słońca po południu już 4! Muszę przyznać, że wiosenny "gąszcz" świetnie  prezentuje się w nowo zakupionej osłonce:)) Na tamborek wskoczył maleńki hafcik, który niebawem Wam pokażę. 






Pozdrawiam - BiBi

9 komentarzy:

  1. wiosennie tak u Ciebie, przytulnie tak, że już się chce końca zimy...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak pięknie i wiosennie jest u Ciebie :) A u mnie znowu sypał śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba zatem ten luty jakoś wyjątkowo przeżyć ;)
    Piękna wiosna u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zimę, ale za wiosną już tęsknię i chyba wezmę z Ciebie przykład i zasadzę cebulki wiosennych kwiatków. A luty to mój miesiąc, bo mam imieniny hi hi.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Za taka wiosna tęsknię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wiosennie u Ciebie ,a u mnie już wszystko przekwitło. Za to wiosnę mam za oknem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wiosenne akcenty, już nie mogę się jej doczekać. To wyjątkowy luty nam się trafił. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. O lutym już słyszałam. Faktycznie fenomen:)
    Narcyzy urokliwe. Zapachniało wiosną:) Też bardzo już za nią tęsknię. A w moim Wrocławiu ciągle mroźno, chociaż śnieg stopniał.
    Przy życiu trzyma mnie fakt, że do wiosny pozostało już tylko 37 dni. No i dnie coraz dłuższe, światła przybywa. Tylko słońca wciąż trochę za mało.
    Pozdrawiam cieplutko, uśmiechniętego weekendu życzę. I byle do wiosny!!!

    OdpowiedzUsuń