wtorek, 2 stycznia 2018

Pierwszy wpis w 2018 roku

Witajcie w Nowym Roku!
Bardzo Wam dziękuję za wszystkie życzenia, pod poprzednim wpisem, niech się spełniają :))
Świąteczne dekoracje już niedługo zastąpię zimowymi. Zatem, ostatni to moment aby niektóre z nich pokazać.












Wszyscy wiemy, że magia tych świąt polega na niepowtarzalnej atmosferze jaka towarzyszy nam w te dni. Ulegają jej nie tylko dorośli, myślę, że Alicja również była zachwycona :) 



Pozdrawiam i do następnego spotkania - BiBi

27 komentarzy:

  1. Wspaniałe dekoracje. Mam nadzieje, że te zimowe też nam pokażesz :-) Uwielbiam oglądać takie aranżacje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że zdążę przed wiosna :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Szczesliwego Nowego Roku!!! Dekoracje superowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje :) Wszystkiego dobrego w 2018 r. Ci życzę :)Żeby był twórczy i owocny w prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczny świąteczny klimat - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne dekoracje:)Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Hej, hej, wracaj do nas :)

      Usuń
    2. Dziękuję! Ciągle jestem z Wami! "Mało mnie" tutaj ze względu na dodatkowe obowiązki:)

      Usuń
  7. Przepiękne ozdoby. Czuć jeszcze z Twoich zdjęć magię świąt. Szczęśliwego roku Wam życzę. Zdrówka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie urocze krasnalo-mikołaje :) aż ocieplają serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym wspinającym krasnalu :))) Uwielbiam tego typu ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful decorations. still feel the magic of Christmas from your photos. I wish you a happy year. zdrówka. :)

    หนังดราม่า

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno, na tych małych ludziach robi to znacznie więcej wrażenia niz na nas. Piękne dekoracje, urzekły mnie te skrzaty i renifer z czapeczką :3

    OdpowiedzUsuń