środa, 28 lutego 2018

Haftowane fuksje

 Kiedy pierwszy raz zobaczyłam ten haft wiedziałam, że kiedyś dołączy do mojej kolekcji. Właśnie nadszedł ten wyczekiwany moment, płótno dopiero co zeskoczyło z tamborka i dlatego praca jeszcze nieoprawiona. Haftowało mi się bardzo przyjemnie, tylko dość dłu....go :)) Ale wszyscy wiemy, że czasu ciągle brakuje, zwłaszcza na przyjemności.   


płótno o gęstości 28 ct, mulina zgodnie z zestawem











W domu jeszcze zimowe dekoracje w srebrze i bieli, ale już niebawem nadejdzie czas na zmiany.




Pozdrawiam zimowo - BiBi

PS. Dziękuję za poświęcony czas i Wasze wszystkie komentarze pod tym postem. Z pewnością zmotywują mnie do dalszej pracy i sięgania po nowe 
wzory :)

26 komentarzy:

  1. O jakie cudowne! Wygląda jak malowane, nie haftowane, uwielbiam taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, takiego jeszcze nie widziałam :)Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny haft.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczny. Też zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia, ale wydaje mi się bardzo duży i pewnie wyszywałabym go kilka lat :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny! Wcale się nie dziwię, że zjadł Ci sporo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są , jak żywe po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. P R Z E P I Ę K N E !!!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne. W pierwszej chwili myślałam, że one są namalowane

    OdpowiedzUsuń
  9. Haft wygląda bardzo ciekawie. Podziwiam ludzi, którzy mają zdolności do takich prac.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i niepowtarzalny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny haft, kwiaty jakby malowane akwarelą :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ wspaniały obraz, bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny! Wcale się nie dziwię, że zjadł Ci sporo czasu.

    สมัคร D2BET
    register

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny haft, wygląda jak malowany.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna akwarela w hafcie! Podoba mi się bardziej niż sławne zielniki!!! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny haft, wygląda jak.. haftowany akwarelą! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny haft!!!
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudo haftowane ! Sa piękne,koniecznie pokaż po oprawie .
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny haft! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowity, brakuje mi słów, by opisać piękno tej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne! Mnóstwo pracy i efekt cudowny!

    OdpowiedzUsuń