sobota, 5 stycznia 2013

Sal Lizzie Kate - Styczeń


Witam  Salową czołówkę i Wszystkich, którzy mnie odwiedzają :)) Cieszę się, że udało mi się dogonić Dziewczyny, które już ukończyły haftować pierwszy salowy obrazek - styczeń. Podglądałam Wasze prace i stwierdzam, że bardzo  ciekawie wyglądają, dzięki różnym kolorom muliny, które same dobieracie!! Machając łapkami, wita się z Wami mój spóźniony January!!


Aida biała - 18, mulina DMC - zgodnie z tabelą kolorów. Wszelkie ozdobniki np.gwiazdki zostawiam na sam koniec, wtedy coś dobiorę!!

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie :))

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda, wesolutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ....wesoła, a nie taka jak za oknem. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Twoje małolaty mnie rozbawiły z tym imieniem dla bałwana, sprytne chłopaczki. Pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Z przyjemnością odmachuję:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Zaraz się zapisuję na Twoje Skrzydlate Candy i chyba coś mi ćwierka jakie niespodzianki szykujesz :)) Uściski..... a i jeszcze myzianki dla Jasia!!

      Usuń
  5. Bałwanek extra, ale wolałabym co najmniej marzec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he... nie patrząc w kalendarz tylko za okno, to już mamy właśnie pogodę marcową czyli Wielkanocną:))

      Usuń
  6. Wcale nie spóźniony! Dopiero pierwsza połowa miesiąca :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglada :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń