wtorek, 27 czerwca 2017

Lato wszędzie .......

Początek lata, to najlepszy czas na wypoczynek. Górskie szlaki prawie puste, a na Wybrzeżu jeszcze nie jest tłoczno. Spakowaliśmy torby i...... pojechaliśmy posłuchać szumu morza :)) Pogoda dopisała i wyjazd zaliczamy do udanych.
Odwiedziliśmy znane nam już miejsca: Jastarnia, Jurata, Hel, Władysławowo i Gdańsk, jak zawsze  wszystkie znowu nas zauroczyły. 










Na koniec migawki z letniego ogrodu, który po naszym powrocie stał się jeszcze bardziej kwiatowy i kolorowy:)






Mam nadzieję, że w ciepłe letnie wieczory znajdę czas i odwiedzę Wasze blogi, mam spore zaległości :) Pozdrawiam Wszystkich, którzy jeszcze do mnie  zaglądają i do następnego spotkania - BiBi

10 komentarzy:

  1. Cudny Bałtyk.. :) jak pięknie w Twoim ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham morze :) wspaniałe zdjęcia, ogród masz wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To najpiękniejszy czas na wypoczynek i dla ogrodu.. niebawem pełen rozkwit :-) ale już jest wspaniale :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeniosłabym się choć na chwilę w jedno ze sfotografowanych przez Ciebie miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne nadmorskie zdjęcia:-))) A ogród?! Oj też cudny!! Piękne kwiaty i w ogóle widać ogrom włożonej pracy:-) Ależ to fajnie móc tak wypocząć:-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne widoki ja do końca czerwca skazana jestem na widok niekończących się truskawek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi jak bardzo tęsknię za morzem

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna taka wycieczka na początek lata a ogród przepiękny. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia znad morza i ogrodu. Bosa nóżka na piachu moim faworytem:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń