piątek, 4 sierpnia 2017

Różany wianuszek i weekend w stolicy

Powstał mały wianuszek, bo na większy brakuje  miejsca na kuchennej półce :)  Świecznik w postaci odwróconej filiżanki, to nowy nabytek. Bardzo mi się spodobał i musiałam go mieć, znacie to uczucie, prawda :))))) 





Lato w pełni i upał, a nas pognało do stolicy. Po załatwieniu koniecznych spraw, mieliśmy czas aby zobaczyć i poczuć atmosferę miasta żyjącego do późnych godzin nocnych. Była kawa, romantyczna kolacja i wszędzie..... tłumy ludzi ale tym razem nam to nie przeszkadzało.








Miłego weekendu dla Wszystkich - BiBi.

22 komentarze:

  1. wianuszek bardzo ładny... Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy wianuszek pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Różany wianuszek i weekend w stolicy. Powstał mały wianuszek, bo na większy brakuje miejsca na kuchennej półce :) Świecznik w postaci ...
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ;-)))
    Nasza stolica przyciąga blogerów - ja też właśnie w niej jestem ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia stolicy - piękne, zwłaszcza te wieczorne !!! Niektóre to nawet wiem skąd robione. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się ta romantyczna kolacja :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. PS
    Co oczywiście nie znaczy, że piękna wianuszka tak cudownie komponującego się z fantastyczną ceramiką nie dostrzegłam ;-)
    No i wyszło szydło z worka :-))) żeby nie powiedzieć, że głodnemu chleb na myśli :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wianuszek, bardzo mi się podoba pomysł z filiżanką i świeczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a świecznik jest bardzo oryginalny:)

      Usuń
  9. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much.
    ผลบอลเมื่อคืน

    OdpowiedzUsuń
  10. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.


    สมัคร D2BET
    register

    OdpowiedzUsuń
  11. pictures of the capital - beautiful, especially those evening !!! some even know where it was made from. Best wishes :)

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń